onsdag 3 mars 2010

Konst...igt!

Det händer ibland att jag går runt här hemma och är så himla irriterad och jag har ingen aning på vad, känslan är att nåt inom mej måste släppas lös. Grrrr...
Lösningen finns bland annat på Clas Ohlsson i form av pannåer och halvlitrar med akrylfärg. Min terapi har pågått de senaste två kvällarna och fem nya alster har växt fram.

När det gäller att uttrycka sig och förmedla en känsla tycker jag att penseln ofta är i vägen, den skapar lite prestationsångest. Då passar det mej bättre att använda händer, fingrar och ibland hela kroppen men se då till att det är nära till duschen....och att grannarna gått och lagt sig.
Jag ska måla hela världen lilla mamma!
Kram Paula

6 kommentarer:

TUSEN VASER sa...

Nämen oj vilken trevlig och färgglad blogg jag ramlade in på idag. Din alltså!! Inspirerande!

lottens vita och gröna sa...

härligt paula, tokgillar din blogg!!!
varmkram lotten

Millas hem sa...

Supercool "gubben" blev med lite färg på! Har själv en ståendes i källaren, kanske den får en makeover!=))

Kraaam

Galleri Hönshuset sa...

Häääärligt med kreativa människor =) Själv målade jag också halva dan igår, så underbart med nya tavlor till utställningen som är snart.

Vad fin gubben blev med lite färg

ha en toppendag. Kram Pirre

me and alice sa...

Ha ha du är allt min goa lilla tokfia!!!
Gick det bra idag??
Ska vi ses i morgon!!
kramelikram från Suss, alltid med en puss!

me and alice sa...

Kanske en solig prommis idag?