onsdag 5 maj 2010

Jade Jagger!

På onsdagen den 12:e släpper Indiska en unik kollektion som Jade Jagger designat och jag är helt såld!!! Den underbara hängmattan ska definitivt på pryda uterummet i år och den får sällskap av både kudde och kopp i en härligt skön bohemisk mix. Och jag som redan har fyra hängmattor....fast ingen sån här.
Och när jag ligger och njuter i min nya hängmatta ska jag lyssna på riktigt gamla Rolling stoneslåtar, dom gillar jag allra bäst och för en liten stund kan jag vara Jade....fast hon slipper nog mygg, lukten från bondens nya gödselmaskin och knastret från fyrhjuling som åker runt, runt, runt....

Först till kvarn gäller och jag kommer definitivt hänga på låset.

Ha det gott!
Kram Paula

6 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

oooh vilken rolig nyhet =) jag hänger där jag också =)

Kram Pirre

me and alice sa...

Me too!!!

P
U
S
S

S
U
S
S

Anonym sa...

Den MÅSTE jag bara ha!!! så 12 Maj gäller det att hänga på låset här i luleå!!
Kram Maria

Fredrika sa...

Hejsan,
Och vilken härlig stämning på din blogg. Älskar den vita/färgstarka stilen med indisk/orientalisk inspiration. Jag kommer tillbaka! /Fredrika

Vintage sa...

Härlig inspiration hittar jag här! Kramar Susanne

Anonym sa...

Ojoj...håller på att ruinera mig på Jade Jagger!! Det blev tunikan på bilden, en väska,armband, en kudde och den fanastiska lyktan med rosen på! Det är nog den vackraste lykta jag sett!!
Nu ska jag bara försöka smuggla hem hängmattan så inte maken ser den.hihi...han håller på att få en attack!!! ;)
Ha en fin helg, vi ska få ryss-värme här i norr så nu ska jag njuta!!!

stora kramar från Maria