onsdag 25 februari 2009

Inhandlat!

Barnen har ett riktigt skönt sportlov, snö i massor och sol som börjar värma skönt. Jag jobbar och det tar emot att stiga upp när väckarklockan ringer denna vecka och dyrt har det blivit då jag bara "måste" handla lite på vägen hem. En handmålad stor slev blev min första kärlek.
Och denna tunika med vackra broderier.En recyclelykta blir fin i uterummet i sommar.

Gillar dom turkosa snirkeldetaljerna.

En söt sprayflaska för ynka 39.50, ska fyllas med egen rumsspray, doften är inte bestämd än men det lutar åt lavendel eller citrongräs. Om nu någon undrar var jag handlat så börjar butiken på I och resten kanske ni kan lista ut själva.
Puss & Kram Paula







14 kommentarer:

Tulipa sa...

Härliga saker du inhandlat.

Och jag undrade inte var de kom ifrån *ler*

I snön måste man ju planera för sommaren och dess aktiviteter, som en lykta för stämningen och skeden att servera något gott med...

Korten var så fina också!
Färgglädje!

Kram Mariette

Hanna & Hugo sa...

Så fina saker du köpt.
Föll pladask för din tunika så himla fin...
Är den från Indiska =)

Ha det bra kram Maria

Hem och Lycka sa...

Kanonfina ting du handlat från Indiska! Favoriten var skeden, ljuvlig!

kram

Det vita dårhuset sa...

Du har så fiiiint namn!

Vilka fina grejer du hittat!
Det var länge sen jag köpte kläder åt mig själv...
Blir bara till barnen =)

Tunikan tyckte jag om! Kan kanske "minska" storleken liiite *fniss*

Ha det gott och kram från mig!

rosenskära sa...

Vilka underbara inköp, de kan ju t o m bli ett stilleben tillsammans! Jag hade inte kunnat gå från affären utan dem heller, när ska jag åka dit tro...?

Lena

Muffinsmidja sa...

Jättesnygg tunika du har. Är den en Silke? Påminner om de kläder som min kompis har handlat in till sin butik.
Den lir du snygg i.
Kramis Åsa.

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Åh vilka fina saker du har köpt - den där tunikan är ju helt underbar. Den kommer nog inte att finnas kvar länge skulle jag tro. Är man inte där den dagen de kommer så är de vips borta :)

Lyckliga du som fick en!

Kram Jenny

Anja sa...

Härligt när man bara "måste" handla lite och kommer hem med fina grejer.
Recyclelyktan var ju bara för underbar!

Bygatan sa...

Ja den tunikan har jag väntat på...risk för att den tar slut! Den är verkligen fin, såg vitare ut i tidningen.

Ha ett fortsatt bra sportlov!
Kram Lena

Kamomilla sa...

Dendär tunikan blev jag kär i...
Vilken fin en!

n o r d i n g å r d e n sa...

Butiken som börjar på " I" har väldigt mycket fint, både i klädes och inredningsväg! Jag hittar alltid fina kläder där och den tunikan är så snygg! Läcker lykta med! Bra ide att fylla vattenflaskan med egen doft, det har jag inte tänkt på , det ska jag också göra! Mari.

Susanne sa...

hejsan.Här har jag aldrig varit.Hitta dig hos Karin L..Älskar tunikan så jätte snygg..
Jag åter kommer gillade din blogg..Susanne

Anonym sa...

Men hej Paula! Vad roligt att du har så fin blogg. Jag återkommer gärna.

/MiaD (HelenaS kompis) =)

Helena Dovier sa...

Vilken härlig sked, och sprayflaskan var ju toppenfin den också! Jag får ta mig en tur till Indiska - det var länge sedan jag var där nu.

Ha en fin helg!

Kram från Helena